četvrtak, 18. listopada 2012.

IZRAČUN CIJENE LEGALIZACIJE



IZRAČUN CIJENE LEGALIZACIJE:

I evo nakon nekog vremena i određenog iskustva s primjenom novog Zakona o legalizaciji mogu reci da sam dosta zadovoljan načinom na koji se odvija sve.

Posebno sam ugodno iznenađen brzinom i efikasnošću javnim ustanova i službi odnosno referenata koji posao oko legalizacije odrađuju promptno i korektno.

Puno me ljudi do sada kontaktiralo vezano za legalizaciju iz cijele Hrvatske vezano za postupak, cijene, vrijeme potrebno itd…, pa evo par stvari koje bi vas zanimale…

Papirologija potrebna za postupak legalizacije je jedino ona potreban koja piše u zakonu u odnosu na kategoriju objekta (od 50m2, do 100m2…..).
Do sada je neka praksa kod nas bila da barem duplo treba još papira od onoga što se kaže u početku. E to ovdje nije slučaj.

Plaćanje na rate.
U početku sam bio malo skeptičan kako će to sve funkcionirati ali evo nakon puno predanih zahtjeva i donesenih rješenja o izvedenom stanju mogu reći da sve ide kako treba. Uz zahtjev za izdavanje rješenja o izvedenom stanju i ostale dokumentacije prilaže se i prilog sa izračunatom naknadom za zadržavanje i mogućim brojem rata i iznosom naknade, pri kraju postupka se taj dio realizira i to je to.

Što se tiče komunalnog i vodnog doprinosa tu stvari teku po prijašnjem načinu obračuna uz iznimku plaćanja na rate i to nema nekakvih iznenađenja. Komunalni doprinos se plaća lokalnoj samoupravi, odnosno gradu a vodni doprinos se plaća Hrvatskih vodama.


Da li geodet ili ne?
Puno ljudi me pita da li mi je potreban geodet ili ne jer piše u zakonu da ne treba ako je objekt prikazan u katastru?
NE, ne treba geodet ako je tako. Svi objekti koji se legaliziraju a prikazani (ucrtani) se može podnijeti zahtjev za legalizaciju i na osnovu kopije katastarskog plana.     
ALI……. Nakon podnošenja zahtjeva za legalizaciju, odnosno zahtjeva za dobivanje rješenja o izvedenom stanju te nakon dobivanja predmetnog rješenja treba vam objekt upisati u katastar a to može samo ovlašteni geodet!
Naravno da su troškovi manji jer vam geodet naplati samo upis objekta a ne i izradu snimka izvedenog stanja, ali u konačnici cijeli postupak ne može proći bez geodetske usluge.


Cijena izrade dokumantacije:
Zbog prevelikog interesa te kompleksnosti izračuna ukupne cijene koštanja dokumentacije za legalizaciju ne mogu cijenu unificirati na ovaj način za sve objekte isto te Vas molim da me slobodno kontaktirate na mail:


Izračun cijene izrade je besplatan i stojim vam na raspolaganju. Područje rada je cijela Hrvatska.

Nadam se da sam bar malo pomogao u pojašnjenju nekih stvari, za sve ostalo slobodno me kontaktirajte.